fantasy1.jpgfantasy2.jpgfantasy3.jpg

Interaktywny seans - Język filmu w grze Half-Life 2 (05.03.2013)

Jutrzejsze spotkanie Koła będzie poświęcone zagadnieniom remediacji w grze Half-Life 2.

"Gry w trakcie swojego dojrzewania przejęły od kina właściwości pozwalające na symulowanie rzeczywistości i opowiadania fabuł. Cechy te chciałbym omówić na wybranym przez siebie przykładzie – produkcji studia Valve Half-Life 2 – będącej doskonałym połączeniem właściwości interaktywnego medium ze sposobem prowadzenia narracji wypracowanym przez kino." - fragment pracy licencjackiej Marcina M. Chojnackiego



CZAS: 5 marca 2013 r., godz. 17:30

MIEJSCE: Pałac Biedermanna, s. 7

PROWADZĄCY: Marcin M. Chojnacki



Koło Naukowe Badaczy Gier | Uniwersytet Łódzki © 2011-12